sve o trudnoći & roditeljstvu

Neke žene prešute svoje simptome zbog neugode, srama ili osjećaja krivnje jer su depresivne onda kad bi trebale biti sretne. Boje se da će biti prozvane kao loš roditelj. No, postporođajna depresija može se dogoditi svakome i to ne znači da ste loša mama. Vi i vaše dijete nemorate trpjeti pa se nemojte bojati zatražiti pomoć.

Postoje stvari koje možete učiniti da poboljšate vaše raspoloženje i vašu sposobnost funkcioniranja kod kuće, iako samopomoć nije jednaka medicinskoj skrbi u depresiji. No, svakako ćete se osjećati bolje poradite li sami na sebi.

  • Okružite se članovima obitelji i prijateljima. Razgovarajte o svojim osjećajima i zatražite njihovu podršku i pomoć u brizi za dijete.
  • Odmarajte što više! Odspavajte kada i beba spava.
  • Pokušajte što manje vremena provoditi sami.
  • Provedite neko vrijeme sami sa svojim suprugom ili partnerom.
  • Izađite iz kuće! Prošećite, nađite se s prijateljima, učinite nešto u čemu ćete uživati. Povedite nekoga da se brine o bebi, ako ne možete, uzmite dijete sa sobom.
  • Dotjerajte se svaki dan, posjetite frizera, kozmetičara.. Učinite za sebe neku sitnicu kako bi se opet osjećali kao ona stara.
  • Ne pretjerujte s kućanskim poslovima. Zatražite prijatelje i obitelj za pomoć.
  • Razgovarajte s drugim majkama. Možete učiti jedne od drugih, a njihova iskustva mogu biti ohrabrujuća.
  • Ukoliko se i dalje budete osjećali nemoćnom, potražite liječničku pomoć.

    %d bloggers like this: