sve o trudnoći & roditeljstvu

Dali smo joj život

“Tebe ne bih mijenjao to nije prazan stih
ja te ne bih mijenjao za deset najboljih
jer ništa mi ne može tebe zamijeniti
tebe ne bih mijenjao da daju cijeli svijet!”

Utorak, 16.03. u 19:30h počinjem vremenski pratiti stezanja u leđima sumnjajući u lažne trudove. Ali u 2 ujutro odlučila sam krenuti u bolnicu. Sa željom da mišica pričeka još malo, barem tjedan dana da tata stigne kući i podrži mamu rađajući na stolčiću, moje nade pale su u vodu kad su babice nakon ctg-a rekle da ću do podneva svoju bebu držati u naručju.
Slijedi klistiranje koje nije tako strašno samo dosta neugodno, smještanje u prostoriju sa stolčićem i tako do jutra ležim slušajući otkucaje srca svojeg anđela. Do 7h trudovi se nisu ubrzali, bili su zadnja 2h na razmaku od 5 min i eto tu počinju moje muke. I eto mene natrag u predrađaoni sama, tu provodim cijeli dan u suzama ne znam više da li od boli, gladi ili želje da sve to prestane… Mobitel zvoni,moji nervozniji od mene što se nist ne događa, zvoni stalno, a ja samo molim neka mi dragi dođe i neka me svi ostave na miru… Ne buše mi vodenjak jer je još 2 i pola tjedana do termina… Izlazim zgrčena na hodnik s čim se babice nisu slagale, u mislima samo da šećem i šećem, jer možda mi pomogne i napokon pukne vodenjak. Vraćam se za pola sata jer sam bez snage za stajanje, više me koljena ne služe, ja još uvijek u bolovima svakih 5 min. U 21h daju mi dvije tablete da se lakše opustim! I možda zaspim. A ja se derem kako da zaspim kad me boli!! I da ne zaboravim spomenuti, slušam viku iz rađaone jedne mlade žene koja prolazi kroz najjače trudove… Popijem tabletice, legnem natrag u krevet i pljaff…. Samo sam osjetila kako je unutra nešto puklo i osjetila toplo među nogama. Otišla sam na wc, obrisala se i pozvala sestru i rekla da mi je puknuo vodenjak. Evo trudova sve jačih i jačih.
U međuvremenu ona žena je rodila, a ja počela jaukati od boli. Vode me na pregled dežurnom doktoru da vidi koliko sam otvorena i kaže 8cm! IDEMO U RAĐAONU! A mene već tako boli! Izvikala sam im svašta, izvrijeđala, molila da me šalju na carski da više to ne mogu izdržati… Nekako su me dovukle do ležaja i pripremile za porod. Eto ništa od mog stolčića. Ajme! Izgubila sam se u vremenu i prostoru od gladi i bola, doktor je vidjevši da ne reagiram na njegova pitanja odlučio dati injekciju protiv bolova. Mada mislim da mi nije ništa pomoglo, bilo je prekasno. I znam samo da sam se počela derati da sad moram tiskati i počelo je… Ma koja sam ja tuka nit se nisam sjetila da bi si uhvatila noge i podigla glavu za trajanje truda i tiskanja tak dugo dok me nisu počeli koriti. U sljedeća dva truda glavica nikako da izađe. Mislila sam da će mi oči ispasti od tiskanja. Kaže doktor morat ćemo malo recnuti, hihi, a ja njemu ma ne, neee, samo još jedan trud, samo još jedan (kako sam se bojala tog rezanja!). Ma eto već sljedećeg truda. Ajmeeeeeeee. Ali…
Eto tu se sve mijenja, na bolje, naravno. Ma ne samo na bolje, nego to su trenuci života koje ni jedva žena i majka ne može zaboraviti! Kako je samo toplo i neopisivo lijepo i čisto stvorenje ležalo na mojem srcu i grijalo me! A miš moj mali… znala je ona da mami treba malo ljubavi! Moj dugi život je započeo kad smo se smjestile u sobu zajedno s onom ženom koju sam spominjala i njenim sinčićem. Dio srca koji je pripadao svima drugima zauzelo je samo ovo krhko tijelo koje ovisi o meni koliko i ja o njemu. Dati život ovakvom prekrasnom stvorenju, živjeti za njega i ljubav koju to malo biće može pobuditi u meni, neprocjenjivo bogatstvo. A danas, danas sam ponosna majka prekrasne zdrave djevojčice, najboljeg djeteta kakvog nisam mogla ni zamisliti da dijete može biti tako dobro. Osjećam se voljenom i svojem anđeliću dajem sve najbolje od sebe. Hvala ti Bože na takvoj sreći koju si nam unio u živote!

„Od svih na svijetu tom, ti si najvrednija
i sve sto želim to si ti
na svijetu tom ništa mi ne treba
sve sto želim to si ti“

by Tamara Ahel Zamuda

Odgovori

